Planujesz założenie bloga firmowego? Dowiedz się jak zrobić to poprawnie!

Data dodania: 15.02.2018


Jeżeli myślisz, że blog internetowy to narzędzie promocyjne skierowane tylko do młodych osób działających w branży modowej – nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Dzięki regularnemu prowadzeniu bloga, możesz za darmo poprawić pozycję swojej strony internetowej w wynikasz wyszukiwania. To także świetny sposób na budowę społeczności wokół swojej marki oraz zwiększenie zaangażowania klientów. Nowe i ciekawe artykuły to dobry sposób na docieranie do nowych odbiorów. Czy przekonaliśmy cię już, że warto założyć bloga firmowego? Przekonaj się, jak go skutecznie prowadzić, aby trafić do całych rzeszy odbiorców.

Pierwszym krokiem na drodze do sukcesu będzie założenie bloga firmowego w subdomenie twojego portalu. Następnie przyjdzie pora na jego identyfikację wizualną, która powinna być zgodna z wymogami marketingu marki. Pamiętaj, żeby wszystkie kanały, na których będziesz komunikował się z klientami w imieniu swojej marki miały spójne elementy graficzne, które powinny być dodatkowo charakterystyczne właśnie dla twojego brandu. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji, a odbiorca łatwo znajdzie twoje treści i od razu je rozpozna.

Fado Szczecin Wypożyczalnia

Jeszcze chwilę o kwestiach estetycznych – bardzo ważne jest umieszczenie logo marki w widocznym miejscu na stronie – powinno się ono rzucać w oczy, ale jednocześnie nie być karykaturalnie duże. Również oprawa wizualna twojego sklepu internetowego powinna być spójna z kolorami i elementami graficznymi całej marki. Zauważ, że wielkie firmy twardo trzymają się ustalonych wcześniej zasad wizerunkowych i bardzo rzadko stosują od nich odstępstwa. Dzięki takiemu konsekwentnemu działaniu, klient wie, że ma do czynienia z profesjonalistami. Jeżeli ktoś już trafi na twojego bloga firmowego, równie łatwo musi przejść do sklepu internetowego – zamieść button „sklep” w widocznym miejscu – najlepiej jeżeli będzie to górna część strony.

Projektowanie stron

Mamy już za sobą zasady związane z podstawowymi kwestiami odnośnie takiego miejsca, jak blog firmowy. Teraz przyszedł czas na bardziej zaawansowane kwestie, które również tutaj poruszymy. Przede wszystkim powinieneś dobrze rozważyć to, jakiego rodzaju treści chciałbyś publikować na swoim blogu. Jeżeli jesteś już posiadaczem takiego biznesu, jak sklep internetowy – nie masz się o co martwić, ponieważ jest to źródła tematów na twojego bloga. Warto jest podzielić różnego rodzaju zagadnienia tematycznie, a następnie utworzyć odpowiednie kategorie na blogu. Taki logiczny podział treści sprawi, że twoi odbiorcy dużo łatwiej odnajdą się na twoim blogu. Zastanawiasz się o czym pisać? Ważne jest też, aby pisać zwięźle – na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że długie i zbite treści nie są czytelne. Warto więc stosować krótsze teksty, które będą bardziej interesujące.

Strony www Szczecin